Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

יש מי שממליצים להתחיל בחיזוק הליבה, ובכך לשפר ולהדק את המותניים. אחרים מציעים להתחיל בתנועות זרוע ובמה שהם מכנים "שימי" - תנועות זרוע מסוימות שנראות איכשהו מרעידות את ירכיה של אישה.

אין שגרה טיפוסית של ריקודי בטן, מה שיכול להקשות על הלמידה.

ישנן שלוש תנועות: שימי, מערבולות וירכיים. מטרת המהלכים הללו היא לכופף את עמוד השדרה ולסובב את הירכיים תוך ניעור השרירים בו זמנית.

לעשות עמידה בשימי עם שרירי בטן הדוקים ואז להזיז את הבטן פנימה תוך כדי שחרורם. הזיזו את התנועה הזו ישר למטה כדי ליצור שהמותניים שלכם רוצות לשחרר עוד יותר שרירים לאחר מספר שניות. לאחר מכן התכופף כלפי מעלה אך רק מעט למעלה כך שעדיין יהיה לך האמצע הדוק הזה ואז חזור על הפעולה. זרוע אחת מלמעלה יותר טובה לרוב האנשים, לכן התנדנד מצד לצד מטעמי נוחות כאשר אתה מתכופף לתנוחה, אך אל תחזיק במשהו כמו כתף של מישהו.<

... Читать дальше »

Просмотров: 74 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי טנטרה הוא סוג של חוויה חושנית ומינית הוליסטית המיועדת במיוחד לגברים. הטנטרות מתמקדות ברוחניות ובריאות ומשתמשות בטכניקות מבוססות אנרגיה כדי לעזור ללקוח למצות את מלוא הפוטנציאל החושני שלו.

עיסויים טנטריים יותר ויותר פופולריים בקרב אנשי מקצוע לחוצים שרוצים בריחה טעימה או זוגות שחיי האהבה שלהם משעממים או חסרי השראה.

מחקרים הוכיחו שמגע אינטימי של הידיים והעור, טכניקות עיסוי, כמו גם עוררות מינית יכולים להפעיל את מרכז שיכוך הכאב במוח האנושי. אינטימיות גופנית יכולה להראות השפעות טיפוליות טובות על הבריאות.

לפי יוגה ג'ורנל, אנו עשויים לקרוא לעיסוי טנטרה "תרגול ריפוי מעשי עם שורשי יוגה עמוקים, המתמקדים בקיום יחסי מין כדי להחזיר את המודעות לגופנו ולהגביר את ההנאה לשני בני הזוג". מטפל מציע בדרך כלל חיבור טיפולי מרגיע לסובלים ממתח כרוני או PTSD.

עיסוי ט ... Читать дальше »

Просмотров: 73 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)