Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

00:31
סקס מזעזע ומודע בשבטי בר של אפריקה

מדינות ותרבויות שונות מאוד ברחבי העולם. ומה שקיבל ומקובל לחלוטין בתרבות אחת עשוי להיות מזעזע לחלוטין אסור אחר. אפריקה היא היבשת עם מסורות ומנהגים רבים, שרובם יוצא דופן עבור אורח חיים מודרני.

תארו לעצמכם שאיפות אישיות בישראל פשוט, במקרה שאתה מודל מדהים בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח $ 4,4 דולר לחודש.

עם זאת, מוסיקה אפריקאית, ריקודים ואמנות אחרים פולטים ארוטיקה ומיניות. אז מה הוא מין של שבטים הפראיים של אפריקה, וזה דבר יוצא דופן והכי מעניין?

התוכן של המאמר

1 אפליה של נציגי נשים סמכותו של עטי 3 שבט שבו כל נגד 4 מילה 5 טפלות סקסי

אפליה של רישוי של נשים

רוב הטקסים שלהם, סקסי ומסורות על היבשת חם להשפיע על הבריאות של הנשים, להגדיל את הפגיעות שלהם למחלות מסוימות ונאלץ לציית לאיכרים. דירות דיסקרטיות במרכז

בניגריה, בנות בדרך כלל לשקול כמו "חבילות להיות מוחלף בנישואין". בן משפחה זכר משנה את אחותו בייבי על משמורת של אישה אחרת משפחה, אשר הופך אז אשתו. אז מקאר, נערות צעירות ילדים מחויבים להתחתן, בלי ליכולת לבחור. אלה נשים בדרך כלל משתנות על הישן, מכוער, aft או נכה.

חילופי בני הזוג באמצע שבטי הנמיביה היה מתורגל במשך כמה דורות. בפועל, זה מהיר יותר מאשר הסכם רבותי כאשר חברים יכולים לקיים יחסי מין עם חבר בני זוג. חברים ללא כל קריטריון. בן הזוג מוצע ואורח שהגיע להביע את האורח שלו לאורח.

הגברת היא לא הרבה או לא מושג בעת קבלת החלטה. הגשת לדרישות של בן הזוג נמצאת מלכתחילה. במסורת הפראית הזאת יש "יתרונות" משלו בחברה: היא מקטינה קנאה ומקדמת את התפתחות היחסים.

לדברי אחר אישית במערב אפריקה, האיש קונה אישה באמא שלה. נראה לא יהיה שום דבר רגיל. אבל בן הזוג העתידי הוא לחשב, חייב לספק את חמותו, ובמיוחד זה מחליט כמה זמן יימשך רנסום סקסי.

רשות דודה

כמעט בכל שבטים אפריקאים, דודה משחקת תפקידים בסיסיים, בעיצומו של הייעוץ של אחייניות צעירות כפי שהם עוברים שלבים בפועל, כולל גיל מתבגר ונישואין.

באוגנדה, הדודה אינה משמשת רק להתייעץ האישה החדשה ביותר, אבל צריך גם לקיים יחסי מין עם הארוס כמו "מבחן ב עוצמה ". בנוסף, הגברת החכמה צריכה לבדוק את "טוהר" של כלות, לפני הזוג הזוגי יאפשרו לעשות את הנישואים שלהם.

מסורת נוספת מורה דעות כדי לבדוק את העוצמה, האזנה או על ידי מעקב איך הזוג נכנס לפעולה מינית.

שבט שבו כל להיפך, 3

ב השבט Vody נייגר, הנישואין הראשונים של תושבי המדינה מסודרים על ידי הוריהם בחיתול צריך להיות בין בני דודים של אותה רצועה. אבל בשנת השנה של פסטיבל מרהיב הכל יכול להשתנות. גברים נאבקים על הכותרת של היפה והמקסים ביותר, ליישם לא מיקפ קל להתלבש בתלבושות, לרקוד ולשיר לעשות זיכרונות של נשותיהם של אנשים אחרים.

אם היא אוהבת את המבקש, הגברת יכולה לבחור "לגנוב" 1 של החבר 'ה, אשר ייראה יפה יותר, משאיר את בן הזוג שלו מאחור.טאבו ארוג בעצם מהותו של החיים האפריקאים, במיוחד ב יחסי מין בבטי בר של אפריקה ושאלות הקשורות ל: ויקטוריה fomanexpert

Circuit4

שיטות עבור הליך זה הם מאוד לא בטוחים כי הם כרוכים בהקדמה 1 ואת אותו סכין עבור כל תושבי הכפר. המילה הזכוכית כוללת הסרת הבשר האחרון, אבל ברית מילה היא טקס מפחיד, ב אשר, בדרך כלל, בנות עשר שנים כפופות איברי המין חיצוני איברים. מנהג כזה מעמיד את חיי הגברת תחת סכנה, ולפחות מסובך תהליך הלידה.

סקסי אמסטרושם 5

לאפריקה לא נשואה אין הגבלות, מותר להם להיכנס למקרים מיניים ועם אף אחד.בניגוד לנשים, בני הזוג נשמרים יחסית בשליטה מִין. הם לא יכולים להיות בטוחים אם הגברת תברוח איתו, ואפילו פחות - אם בן הזוג שלהם יעזוב לגבר אחר. מסורת תרבותית פרטית של שבטים אפריקאים רבים.

במבררה מערב אפריקה, פרותס יחסי מין במהלך היום. הם מאמינים כי הילד אלבינוס נולד מ כל כך מגעיל. מנדה היא קבוצה אתנית המתגוררת בסיירה לאונה, אל תאשר יחסי מין בשיחים, הפרת טאבו זה גורמת לקללות. באוגנדה, המעשה המיני של הקרב מביא צרות ותבוסה. סקס הוא גם אסור בעת עיבוד עץ גזע לבניית קיאקים. בכמה חברות גננות, נשים לא יכולות להיות מוכנות לבעליהן במהלך הווסת. אסור אפילו להזכיר את המילה הזאת. באמצע אקמבה, הקבוצה האתנית של קניה, האם העתידית ב -3 החודשים האחרונים של ההריון אסורה לאכילת שומן, שעועית ובשר של בעלי חיים שנהרגו על ידי חצים מורעלים

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

יש עדיין מספר עצום של עובדות מין כי הם סוד עבור רבים. מזעזע ומין מרהיב לא יכול להיות רק בשבטי הפרא של אפריקה. אתה אפילו לא יכול לדמיין כמה petasses שונים יש אנשים. מה פשוט לא להתאמן! מתוך דמותו של רהיטים בבידור אהבה, גשם זהב ו coprofilia כדי תשוקה עבור איברים קטוע. כל זה הנורמה, אם החקיקה לא לקרוא מחדש. אין לבלבל את הפנטזיות הארוטיות שלנו, גם אם יישומם נראה לא מעשי עבורך.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. מספר, לקוחות - צעירים מוצלחים אשר בוערים במיוחד עם מבט חיובי בחופשה, הליכה ישירות עם אישה בהירה. זה להרוויח מספיק, כך שזה לגמרי לכסות אישית את האובייקטים הדרושים.

תאמין לי, עכשיו באמת למצוא את השותף אפילו על סקס מזעזע מאוד.

Просмотров: 182 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar