Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

00:32
סקס אחרי החתונה: אגדות, עם זאת, או איך זה באמת

סקס הוא רגע בסיסי של יחסי מין. הוא משחק, כפי שכולם יודעים, תפקיד חשוב בפיתוח ותחזוקה של הרמוניה בתוך הצמד, מתאר את האווירה של המשפחה, מסדיר את הבריאות הגופנית האנושית. אבל תופעה כזו כמו "סקס אחרי החתונה" מתגבר על אגדות הופך את האובייקט של ספקולציות רבות, תנודות ואפילו ללעוג. יותר, כמו רבים חושבים, כי סקס לאחר החתונה הוא כל הזמן, באופן כללי, זה משתנה בתקופות זמניות שונות של נישואין בסופו של דבר מעשה של נסיבות שונות.

התוכן של המאמר

מיתוס 1: אחרי החתונה, סקס, בכלל, מת 2 מיתוס 2: אשת קר ושוק עצלן 3 אשת קרה 4 בן זוג עצלן 5 מיתוס 3: סקס להרוג ילדים וחיים 6 נכון 1: לילה 1 בלילה - בדיוני 7 נכון, כפי שאנו אקספרס, 2: בני זוג 8 אמת 3: משבר משפחתי 9 משבר של השנה הראשונה 10 משבר של השנה השלישית 11 משבר שבע - 10 שנים 12 משבר 20 - 20 שנים 13 איך, בסופו של דבר, לשמור על סקס לאחר הנישואין

מיתוס 1: אחרי מין החתונה מת

צמצום נפוץ מאוד של הצ'אפובים, במילים אחרות של אלה אשר פוחדים לפחד לבסוף לקשור את עצמם כפי שאנו מבטאים, נשוי UICE. זה יכול להיות שזה לא סוד כי המין משפיע על סקס. איך לא לסובב, ולא זוג הוא לא כל דבר בצורה חלקה, אז סקס מאד מאבד את חגיגיה. כל אחד ברור כי כל הדברים מתפתחים די טוב: "Musi-pusi", סקס הוא רק מחרוזת של הגוף והרגשות, מריבות 1, כשלים 1, סקס נראה מכוסה עובש, זוג שינה בחדרים שונים, "היי , בלונדינית יפה, "וואו, איזה אכזרי", גירושין או חיים על העיקרון, כמו רובנו מתייעצים, "כי כולם חיים".

מטבע הדברים, האפשרות המתוארת היא מוגזמת מאוד, ואף אחד, לשים את זה בעדינות, מבטל, ועוד, זה יכול להביא הרבה דוגמאות של חיים ארוכים ומאושרים נאמנות לנשמה ולגוף, אבל אם כולם פותחים את הדלת של חדר השינה שלהם לעשות דברים? לא, באופן טבעי! על פני השטח רק מה שהם רוצים להראות, ולא כל subnoissal. 

למעשה, במותו של מין אחרי החתונה, רק בני זוג מודרכים, לא טבע או מפגש של אירועים. זה יהיה רע אם לא נמחקו מה המיתוס של מוות מין אחרי החתונה גדל. למה זה קורה? הכל פשוט: הרגל. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה בזמן שהזוג הוא רק, בסופו של דבר, פותח אחד את השני, הם מעוניינים בכל דבר. אילוצים, מבוכה, איסורים כמעט לא נראה. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי לא בדיוק מישהו שומר בתולה לפני החתונה. זה יכול להיות כי לכן כוננים ואת הייחודיות של הפגישות, רק תשוקה מחוממת מתחת לשמיכה. 

כאשר אנשים לשים את החתימות שלהם במצב של מעמד אזרחי, סקס הופך, קוק מתחילה להביע, E לגיטימי מתחיל לפרוח עם מצוף. מצוין מאשר זוג לא עמוס על ידי "רמי" וכן כמה שנים יכול להיות כל כך לדבר בעצמו. ואז הכל פשוט לגמרי: וישן, וגם חולה. אתה יכול להתנסות, לארגן נועד על נושא מסוים של הערב, לשחק משחקים ארוטי שונים. אבל בהכרח רק מגיע התקופה שבה הכל כבר נשפט, חידוש הולך, ואנשים יתגברו על חבורה של בעיות אחרות: חברתית ובית משק הבית. זה לאן קורה, מה כל כך כל אחד מפחד: התמכרות.

מיתוס 2: אשת קר ו spouse2

אהבה אגדה של Lovelaes בלתי הפיכים ונשים קפריזיות. זה רק unpart על פני השטח. ויינות הכל הוא פשוט פסיכולוגיה, רק טבע, רק אופי. ראוי לציין כי רק כל זה לא בנפרד, אבל כלי אחד. לכן, בסופו של דבר, הפרדת "דגנים מהנהל" הוא לעתים קרובות קשה, אבל אתה יכול לנסות לבהירות.

קר, בסופו של דבר, בן זוג

קור, לשים את זה בעדינות, בני הזוג לא מופיעים במקום שטוח לא סוף סוף איכשהו בולט. לעתים קרובות הגדרה זו של mnimo surped. טוב מאוד להקצות מה כל כך הרבה.

קור אמיתי, ופריגות ישירה, זהו מצב פתולוגי שבאמת מבקש התערבות דוקטורט. למעשה, לא ממש מישהו מבין את כל הפריסה של המצב, אבל למה לא ממהר ליצור קשר עם התמחויות, מעדיף גירושין. למרבה המזל, אנשים הפכו להיות מוכשרים יותר בעניין זה ולבסוף שואפים להחליט על עבודתם של פריגות לחיות חיים אמיתיים. לא לכל אחד לא סוד הוא זה אבל אנחנו מדברים על איך אנחנו מביעים קור רוח בדיונית.

העובדה היא כי הסטריאוטיפים של הנשים לגבי התנהגות של אדם 100% סטטי. איך הכל קרה לפני החתונה? האיש היה התקדמות המין ב -90% מהמועדים. פרחים, Mi-Mi, Musi Pusi, לבוא חיבוקים. באמת, OP-PA לשכנע! וכך בכל פעם. בתודעת הגברת, מתקן זה קבוע היטב. וזה שהיא מועברת לאופן שבו נבלה את הזמן כדי לדבר, חיים נשואים. כמו כן, הגברת ממשיכה לחכות ליוזמה מתוך בן הזוג.

אתה יכול לומר שאתה יכול לשנות את המין האמיתי העמוק ביותר לפתור ולפתור את הדרך כאמצעי חיבה אוראלית.ובכן, גלגול את בן הזוג ב Chupa Chups. מה זה כאן? האיש ישמח רק.

Spouse 4

כל זה משנה את דרך החיים חסרת דאגות, אבל שונה לחלוטין. קמטים הוא הרבה: מוקדם עם יום כדי ללכת לעבודה, כלומר אתה צריך לישון. אני לא צריך לראות שום מין בן לילה.

אז שניהם: אחד ב Penuyar, עוד נראה מחכה לעיסוי, אבל עם כל זה ספינים זה לזה וכועסים. מאוחר יותר, בן הזוג יבחן את חברותו שהבן הזוג הטיל את בן הזוג: ירדתי, הבטתי סביבי, העגל נראה והלך לישון. תארו לעצמכם עובדה אחת על העובדה כי הן נדירה לה כי הוא מחכה כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, פעולות מכריעות מן האהוב שלו וגם שקרים להירגע, ולא להגיע אל "מכונת המין".

מיתוס 3: סקס להרוג ילדים

לא משולל את הבסיס, אבל אפילו יותר, מוגזם מאוד.

בני זוג הריון לעתים קרובות זז סקס על התוכנית השנייה. זה יכול להיות מכשול פסיכולוגי משני הצדדים, ויש להם התוויות נגד רפואי. לא עבור אף אחד לא סוד כי אבל בכל מקרה הפתרון הוא.אבל הבעל הוא איך זה מחכה מחזור, שהוא מאה אחוז נכון. הוא כבר כבש לו חברה, היא, כמו רבים באים לידי ביטוי, אישה לגיטימי, ולכן כל עיכוב! הוא גם שוכב לצעד הראשון שעשתה. כן, יש נשים שחוכמות, כמו רבים באים לידי ביטוי, מכסים את בן הזוג על המיטה ולארגן לו רודיאו, אבל ברובם רגעים כאלה לרכוש את מעמדו של קידום כל דבר אינם תכופים בחיים אינטימיים. אז מתברר כי בן הזוג עושה את המסקנות לא ממש, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, נכון.

ובכן, זה אף פעם לא מגיע מציצה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל בתוספת כאן רק אחד: האיש מרוצה, הגברת בכל פעם שהוא הופך להיות מקצועי יותר, במיוחד, כבר לא בעל מיומנויות סופר, שלב של בגידה "עבור הריון" הוא פשוט להתגבר ישירות ישירות.

לידת ילדים משחקת תפקיד ענק במין אחרי החתונה. הוא הופך להיות פחות שכיח, במהירות, טרי. וזה פשוט הכרחי כדי לשרוד. כן, התינוק כפוף את בני הזוג על ידי הכללים שלו. כולם מוכרים: רק רגוע, כמו חריקה, הופך לתובענות בוכה. כמה באגים כאלה והזקפה שכבר נעלמת בחוזקה. ובכן, כמה אתה יכול, באופן כללי, לקום לא כבוי? אז זה נהיה מנומק עם חבר זכר.

איסוף מוכן מתכנן לעבוד עם עשיר בישראל. הם נדיבים ונכונים. רק זה כבר לא רק נקודות חיוביות בעת עבודה.

וכיצד הוא לא כרמאי מאוחר יותר, הוא נעלב. ואחרי חבר פסיכולוגי בן הזוג שלו, הסתובב אל הקיר ונרדם לא מרוצה.

אשתו נשארה לבדה עם היורש. וכך במשך כל השנה. לא הרבה מי יודע מה אפשר לעשות משהו? פחית! ילדים עדיין מעונות. כולם יודעים איזה יום. בְּתוֹקֶף. כולם ידועים מזמן כי בני זוג רק צריך להעביר משמרות לילה ביום משקל. לא עבור כל אחד הוא לא סודי, כי בעוד התזונה יש שעה שעה, מטבח להגדיר את השירותים של ההורים. דרך לעצמך עובדה אחת, כי ולא סבתא בקרבת מקום, אז היא עשויה ללכת על טיילת מרכבה. כן, אפילו היורש השני אינו מנותק את המיקום. סקס מקבל כמו שאנחנו רגילים לקרוא, שגרתי. זה קורה יותר.

למה החיים הורגים סקס אחרי החתונה? כל פשוט פשוט. זה יהיה רע אם לא נסמן את העובדה כי בזמן שהגיע הזמן להיות חופשי, הם פשוט יכולים לעשות מה. זה יהיה רע אם אנחנו לא שמים לב לעובדה צלחות תבטיח את הצלחת מרק ויוסר Bardak. ברור לכולם כי בני הזוג לחיות יחד, הם יכולים פשוט לתת סדר גודל של גודל בבית ופשוט להגביל את עצמנו בסדר הפיצה. אבל הכל משתנה כאשר, בסופו של דבר, הנישואין. זוג יש אחריות. שלח לעצמך עובדה אחת שעובדת, צרות משפחתיות, ילדים.

הגדרה זו היא מחוברת עם הפסקה הראשונה. למעשה, בו, הכל מתואר בו ואתה לא יכול לחזור.ארוחת ערב הנחה - הוא עייף בעבודה יותר מאשר אישה. כולם יודעים מה זה יכול, באופן טבעי, מתגלגל, אבל נראה שיש לו בן זוג כי הוא כרטיס טראמפ: חיים וילדים. במקום שזה יקרה, איך אנשים רגילים להביע, לא יהיו רגשות מיוחדים "Kudcask". לכן, רוב בני הזוג מסרב בינוני למין כזה ולכן לשאת אותו לסוף השבוע.

סוף שבוע, בתורו, מלא טרחה תוצרת בית: ניקוי, בישול, שיעורים עם ילדים. קצב של "סנאי בהגה" הוא מואץ, וכאן סקס הופך פחות ופחות: שלוש פעמים בשבוע, מאוחר יותר, מאוחר יותר מאשר פעם בחודש. אולי העובדה שהזוג מתרגל למשטר הזה לחלוטין לא צפוי. כי רק הטעות היא כי תופעה זו רק מובילה להידרדרות של יחסים. ושם לפני הגירושין לא רחוק.

עם אגדות הכל ברור. מסקנות כדי להקל, כמו גם לפתור קשיים. אפילו יותר קשה להתמודד עם איך אנשים רגילים להביע נכון. ראוי לציין שהיא, למגרין, היא, בסופו של דבר, יש בית גידול.

אמיתי 1: 1 נשוי לילה - בדיוני 6

אז יש למגרין. לא ניתן לחתוך הוכחות במשך זמן רב. מספיק כדי לזכור את יום החתונה. הוא מתוזמן לרגעים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה עלייה מוקדמת, עמלות, מעבר של הרשמה, הליכה ברכב, צילום וצילומי וידאו, מסעדה, סוף ערב. מה שמסוגלים, באופן כללי, הצעירים לאחר יום כזה רווי? עד המיטה לישון וליפול לישון.

מעולה מאשר בן זוג אפוי טרי במצב הולם. שלח תשומת לב לעובדה כי ולא הלך? ולעיתים קרובות זה קורה. אולי העובדה או אחרת אפשרות: נמל התעופה המטוס בטיול חתונה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל כן, זרבובית עליזה בשמים יעבדו! אז הפשפל על הלילה הימי הראשון הוא רק "ענייני הימים הארוכים, הקדשה של העתיקה של העמוק". במקום משהו יוצא, אז "מהר" או "אתה, כדי לשים את זה קצת, לעזאזל - לא להיות!-.אבל מה מפתיע, ייבוש הוא רק עם אשתו. הוא נמצא במכנסיים לטפס על עז צעיר, כמו ריפר כאילו בצעירותי, לא לקרוע את הבטן. זה מאוד ברור, אז זה לא לזרוח לא חטא וניסיון, והזדמנויות, בנדיבות, איך להשיג, לוקרן אותו עם מתנות.

נכון 2: זוג

אחד הוא הכרחי שלוש פעמים ביום, ובאותו מקרה, עוד פעם בשבוע, כמו goby על שובבות הולך. הדבר הגובר הוא שלפני החתונה, עניינים אינטימיים מטושטשים מספיק, ולא ניתן להבין את הכפר של השותף לא אפשרי. נערות ליווי בחיפה

אמת קופץ רק בנישואין, ואז לא סובלנות. למגרין, אין פתרון לקושי זה. מדויק יותר, לא, יש: גירושין. לא רק עומד לייסר אחד את השני. רע שניהם. לא מספיק מי יודע כי מנסה להיות מוחלק זווית זו של חיים אינטימיים שלום לאשכול שלילי, גירוי, ואפילו שנאה. במקום זאת, הצמד לא רכשו את היורש לשנת החיים הראשונה, אז הכל, כמו רובנו מתייעצים, הוא הרבה יותר קל. לכן, בסופו של דבר, אין צורך לטחון זאת. קל יותר לטוס, באופן כללי, להתפזר, העצבים המאוחרים לעצב מאוחר יותר.

יש צורך לפתור את השאלה הזאת בשלב היכרויות. כאשר הצמד מתקרב רק, אתה לא צריך לתאר את עצמי סוס או מכשפה נלהבת. עדיף להיות כנים כאשר שיחה לוקח על העדפות, לומר על המוסר שלך.

נכון 3: משפחה משבר 8

בנושא המשבר, כמו לנו, הוא רגיל לקרוא, יחסים משפחתיים נכתבים הרבה. לשים לב לעובדה כי פסיכולוגים הקצו תקופות של נישואין של נישואין, סיכוני נישואין, החלו ליפול. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי המשבר הוא רגיש למין אחרי הנישואין. המיתון המיני, בסופו של דבר, עולה בקנה אחד עם תקופות אלה, אבל במידה ניכרת, בסופו של דבר, הוא איך תנאי מוקדם לבוא לידי ביטוי,. כמובן, כולנו יודעים היטב מה תקופות הסיכון המום קצת.

משבר השנה הראשונה

סקס לאחר הנישואין בשנה הראשונה של החיים יותר זרי פרחים מאשר לפני מסקנה. אבל על הרקע, זה נראה סקס מעולה, דברים, בכלל, יכול לפצח. שלח לעצמך עובדה אחת כי זה בגלל זוג לזרוק. בתאריכים טובים: והכוכב מן השמים הוא מקבל, ואת הברווז בבייג'ינג אפוי. והקשיים נפתרים רק עם לא קורות, כפי שנהגנו לקרוא, שיחות לב, ישר, פסיכולוגים homegrown. איך חותמת מופיעה בדרכון, דברים משתנים.

גברת, משחקת את התפקיד של מארחת סופר, מסדרת את בן הזוג של החיים, קוק רבים חושבים, צריפים צבאיים: גרביים בגוש, נעלי התעמלות של המוות, סטיולצ'אק מורם בהחלט או להרוג. לא מספיק מי יודע מה לקחת, לבשל, ​​לכתוב, ואז "יש לי מניקור, תסרוקת, ובכלל, לא על רוז אדום זה גדל". גם גברים, מעת לעת הם יכולים לבנות מחדש, והבנים מתרחשים בקביעות קנאה. למרבה המזל, סקס בזוגות תצורה לא עוברים. לכן, גירושין, למרות שהם קורים, אבל מעת לעת.

שנה שלישית משבר 10

זה יותר קשה כאן. היורשים מופיעים. שותף למד יחד. כל פינה של הדירה מסומנת, כמו רבים חושבים, אוהב שמחה, ושום דבר חדש הוא צפוי. סקס הופך ללא שינוי מבחינה ישירות עם המשטר שלה. אבל בני הזוג כבר התגשם, יודע איך להתנהג, כפי שכולם מבינים, מצב מסוים ונראה להיות מסוגל להחליק קונפליקטים. גירושין הם גם נדירים.

משבר שבע שנים - 10 שנים

תקופה מסורתית לגירושין. ולא בשלב זה הלידה אינה מתרחשת כיצד התינוק השני הוא התחיל לבוא לידי ביטוי, זה לא בדיוק מישהו שעובר את הרגע הזה רגוע. בעיקר כמו לחשוב כי המורכבות בצורת היורש עובר כי הכל יחזור למעגלים.החיים מתעניינים יותר לילד. האמרה "סירת האהבה התרסק על החיים" יש בסיס מוצק.

תחזוקת גברים מאובטחים - העבודה היא פסיכולוגית קשה. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. במיוחד לבחור איסקמנטל, אשר תדגיש את המותג ויהיה חברה יפה.

ואולי אפילו לא צריך להיות חותמת כי ההתאוששות מתרחשת מעת לעת: חופשה שיתופית, שינוי של סגנון ומעשים אחרים.

אני יכול לנהל, זה לא מספיק כדי לקצוץ את הכתף לא, בסופו של דבר, לעשות שטויות. הבנה כי רגע זה מגיע, אתה יכול להתחיל התקפה מסיבית על דברים דוהה וזה נראה להתחיל להחיות את האמצעים של ביצוע ניגוד לחיים אינטימיים. במקום זאת, השותף מסכים עם העובדה כי הנישואין ניתן לשמור, וזה מעניין אותו, התוצאה תהיה סוף סוף טוב. ולא את פורטר זה לא מעניין, אז כל הזיעה יהיה דומה parharderki, כפי שאנו מבטאים, המתים.

משבר 20 - 20 5 שנים_20_25

סדנה בזקן - השד בצלעות. הסכנה היא כי הגרוע ביותר של בני הזוג להיות דומה יותר. הם מכירים זה לזה כמו נעלי בית. כי כמעט כולם קונסולים עצמם כי הם לא משנים את הסוסים שלהם, ובסופו של דבר, ממשיכים לחיות על התגלגל. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל היא פולווית. ברור לכולם שהכישלון הוא שהבריאות של בני הזוג מתחילה לנגן בבדיחה הרעה. תצורות הורמונליות ניתנות יותר ויותר על עצמם, בסופו של דבר, יודעים.

גופים משתנים: הגברות תהפכו פחות אטרקטיביות, גברים, בשל נפילתו של טסטוסטרון, חווים קשיים עם זקפה. יש לומר כי הנה הגירסה המסורתית של התפתחות האירועים. הגברת נספגת על ידי הבית, היא לא בדיוק רק מחפש את עצמו, קיבל את עצמו במצב שהוא ומסרב יותר ויותר את בן הזוג בסמיכות, שוב בגלל המתחם, עצלות ונפילה של הרקע הורמונול.

זה קורה להיפך: זה מתחיל להיות דחף. שינויים בסגנון, הוא צריך את הצורך תשומת לב מהצד ולבסוף מתחיל לכל הקבר. מספר השינויים של הנשים של גיל 40 + הוא לפחות לא פחות מסעות פרסום של גברים. החבר 'ה הם גם לא מתוק: גיל קרלסון הגיע. הם כבר צברו הרבה דברים, המצב הופיע, זה רק עם זקפה של קשיים יותר ויותר.

הטוב ביותר לא לטפס אחד לשני, אבל רגוע להירגע.זהו החוף של זוגות עכשוויים. כדי למגרין, בסופו של דבר, לא רציניים, אשר נותן פירות רעים שלהם. איך זה נראה? אחד hypersexual, 2 יציב יותר. אחרי הכל, המודור לא ייתן, ולא הקרקע לא ייקח במסעדה היקרה.

תקופה זו, לפחות כמה עובד הרישום מאשר נפוץ בקרב קיטור הנישואין.

איך לחסוך סקס לאחר הנישואין 11

לא רק לחשוב כי סקס אחרי הנישואין הוא נידון לכישלון. זה מספיק כדי להפגיש כל מה שתואר לעיל ולעשות את המסקנות הנכונות.

על סקס, אתה צריך לעבוד כמו הנישואים בכלל. יש לומר כדי להגיב, כפי שכולם מובנים, כל תצורות במערכת היחסים, במיטה, בתשוקות ובהרגלים. ברור לכל מי שיש צורך להבין כי נישואים הרמוניים בנויים כמעט בכל דבר ישירות מתחת לשמיכה, ולא אמצעי שזה נראה אשכולות אמיתיים. עבודה על זה צריך.

אחד בשדה אינו לוחם. ראוי לציין כי ולא בני הזוג, למרות הכל, להמשיך, באופן כללי, לחוות רגשות, ואז סקס לאחר הנישואין, אפילו ולא להאט, זה יכול גם למצוא את הבהירות שוב.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי העובדה שאני עוזר זוגות לפתור קשיים איך כולם נמס, חיי מין.

זמן מוקדם יותר במוחם של כמעט כל, בסופו של דבר, השתמרו מסורות שונות, וכדי לשים את זה בעדינות, כללים לגבי סקס. יש אנשים שמתנודדים לראשונה למיטה רק אחרי הנישואין הרשמיים. חלקם מחייב את החברה, הדת או הסביבה, אחרים עושים בחירה מודעת. בכל מקרה, בפועל, משהו מעת לעת יוצא משהו לא רע. לכוון את תשומת הלב למה גדול, ולא סקס לאחר החתונה יראה כי השותפים תואמים מנקודת מבט אינטימית. במקום זאת, לשים את זה בעדינות, לא, מה לעשות? לסבול, גירושין, ללכת "שמאל"? השוואה מינית - התחייבות של יחסים חזקים, הרמוניים. חשוב מאוד לשמור על הראש שלי על זה, אחרת, כפי שכולם מובנים, איחוד משגשג לא יכול להיות מחכה.

Просмотров: 122 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar