Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

00:31
שריפת מין, או כדי "עיבוי" קונדומים על ידי הריח

אתה יכול להחליט כי קונדומים בטעם - אסטרטגיית מכירה נוספת. המועמד יכול לשמש קונדום למין אוראלי, נהרג מ -2 צדדים (טיפ וטבעת), כך שהצינור יצא, שנחתך. במקרה האחרון, אתה יכול להשתמש בסרט המזון.

תארו לעצמכם הרצונות שלך בישראל הוא קל אם אתה אישה מדהימה מרוסיה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח בחודש מ 4200 $.

זה בוער במיוחד אם אתה אלרגי לטקס.אם אתה לא אוהב את המחשבה על הריחות בעצמך, יש מכירה קונדומים בלעדיהם, או לרכוש את "מסטיק" של גודל המתאים, אבל במיוחד רזה.

התוכן של המאמר

1 למה צריך הגנה ב סקס אוראלי? 2 יישום של בטעם קונדומים 3 מועמד בטעם קונדומים

בסופו של דבר, סקס הוא דבר יפה מרחיב את חיינו, מה שהופך אותו בהיר יותר ועשיר. אבל זה ביסודו כדי לוודא שאתה ללא נזק לעשות משחקים אינטימיים ולהשתמש בהגנה בכל פעם הזן את הנתיב של הרפתקאות מיניות. זה חל גם על מציצה.

למה צריך הגנה כאשר סקס אוראלי?אני

קונדומים לא פשוט להזהיר הריון. גם הם הם מחסום להפיץ את ההטיה המועבר על ידי השיטה המינית. ו, לא משנה מה אתה חושב על המחלה הזאת מועבר דרך כל סוגי הפעילות המינית, כולל חדירה הנרתיק, אחורי או מין אוראלי ללא הגנה.

דרך מקור בעל פה, אתה יכול לקבל הרפס, chlamydia, גונורון, עגבת, HPV ואפילו זיהום HIV, כי זה נעשה כל כך ביסודו הֲגָנָה. זיהומים מין יכולים להיות מופצים, גם אם השותף שלך יש אין סימפטומים. כיום, רמת הזיהומים גדלה בכל דבר העולם, המרכזים לשליטה ומניעת דוח מחלות, כי מדי שנה יירשמו כמעט 20 מיליון חדשים stis.

למרות ההקדמה של קונדומים על ידי 100% לא לשמור סיכון זיהום במהלך מין אוראלי, אבל באופן משמעותי מפחית את הסיכויים לתפוס הַדבָּקָה.

יישום בטעם קונדומים 2

אם אתם מתכננים לרכוש מוצר כזה, תחילה הקפד לקנות כי מתאים בגודל. כאשר "גומי התיק "הוא גדול מאוד או קטן, זה יכול להחליק או לשבור. קונדום נוח - השיטה הטובה ביותר שלך רווחה וכי אתה עם שותף בשקט ליהנות לא מסוכן אוראלי ליטס.

רבים בטעם "להקות גומי", כמו גם רגיל, עשוי לטקס. משמעות הדבר היא כי במקרה של אלרגיות לחומר הזה, אתה לפני הרכישה, חייב לבדוק את הכתובת המדגם על החבילה.

הוא גם נשאר ביסודו בראש כי בטעם קונדומים בתנאי בעיקר לשימוש במהלך מציצה, ולא צריך אותם השתמש עבור סקס נרתיקי או אחורי אם הוא אינו מיועד באופן בלעדי בהערות אַחֵר. הוסיף סוכר בציפוי בטעם יכול לעורר שמרים נרתיקיים זרז.

טיפים נוספים על השימוש בקונדומים אלה זהים, כי עבור כל יום:

תמיד לקרוא את ההערה כדי לוודא שאתה משתמש במוצר נכון; ודא שאתה מבין כיצד להשתמש בקונדום ולרכוש גודל מתאים; בדוק את חיי המדף ואת שלמות האריזה; תמיד לבדוק את "רצועת גומי" לנוכחות של בעיות טריוויאליות, כגון חורים זעירים או קשיות;

זכור כי אתה חשוף לסיכון הגבוה ביותר של זיהום Stis בכל פעם, נכנס למין, לא להשתמש הֲגָנָה.

מועמד בטעם קונדומים

ומה לעשות, אכלו הגנה על מחסום נדרש ב Cunnilingus או Anilingus? לשם כך יש מגבונים מיוחדים לטקס, הן עם הריחות, ובלי, אשר מוטלות על האורגן ומקל לזרועות, כך שהמוצר לא החליק.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. מדבקות, לקוחות מוצלחים המבקשים להביט במפגש, מטפלים ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. רווח זה מספיק, כך לגמרי מכסה לחלוטין את כל הצורך.

אבל יש סיבה כבדה מדוע קיים מוצר דומה, והוא אינו מונע ממך לחשוב על השימוש בו. קונדומים משוגעים מיועדים למעשה למין אוראלי, כדי לעשות את זה יותר מהנה, ובמקביל להגן מפני בונס מועבר שיטה מינית (STI). לכן, "להקות גומי" כאלה יהפכו לשיטה טובה תהנה מציצה ולהישאר בריא.

במקרה שאתה עם שותף להחליט לקיים יחסי מין בלי הגנה על מחסום, כי שניכם עבור קודם לכן יש לבדוק. זכור כי מניעת STI מתחיל לפני שאתה נכנס פעילות סקסית. לרדת בדיקות בכל פעם שאתה מתכנן לקיים יחסי מין עם שותף חדש, ולבקש אותו לעשות את אותו הדבר.

אל תפחדו לשמור על בריאות המינית שלך תחת שליטה. אחרי הכל, הטוב ביותר סקס מתחיל בהרשעה בביטחון.

נערות ליווי בחיפה

Просмотров: 121 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar