Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

03:02
האם ניתן לקיים יחסי מין במהלך הווסת? האם יש סיכונים?

סקס הוא תענוג גם נשים וגברים. הרגע הרצוי החודשי לבנות המאשרות העובדה שהגברת הראתה עצמה בחוכמה ולא "טס" במהלך ההנאות הבשריות. אבל במקביל, ימים קריטיים אינם נעים, לעתים קרובות, תקופה כואבת, שבמהלמה מותרת לשאוג, יש מתוק, להתמכר במחשבות שקט, קפריזית וצועקת, ואסור לעסוק במה לכל השאר, בריא, ימים.

התוכן של המאמר

1 קללה עם גן עדן 2 מיתוסים tantanty נגד סקס בימים קריטיים 3 מה שחשש ממין כאשר הווסת 4 והתנ"ך נגד 5 חסידה על הגג 6 יתרונות של סקס בימים קריטיים 7 תנאי התנהגות למין הווסת 8 כאשר סקס הוא התווית 9 אינטימיות מינית מוצקה "כן"

לדוגמה, סקס. נשים טמפרמנטליות רבות, בלי לחשוב על השאלה "האם ניתן לקיים יחסי מין במהלך הווסת", להמשיך להפריע באופן פעיל עם השותף למרות הכל. אבל נשים חמורות מגבילות את עצמן בהנאה, והם מודאגים מאוד אם הכוונה של נסיבות החיים מובילה למיטה לזוז בזמן "אלה הכי הרבה".

קללה משמים

חודשי באמת לבנות הקללה האמיתית ביותר, אשר היה בירושה מ Pramatetra EVA, עבור סוג של פירות אכלו. לא רק שהם כואבים, לא נעים, לגרום תחושה של אי נוחות ופסולת כסף נוספת (על אטמים, טמפונים, הרדמה, מרגיעה), כך עם כל המטען הזה, הם נראים "לועגים" על אישה.

בפירוט על סקס עם טמפון, אתה יכול לגלות במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות.

ללעוץ את המתוחכם ביותר שלהם מעצבן: יופיע במהלך החגים על הים, לישון מכנסיים לבנים, להתעורר על קצת מוקדם יותר, מקלקל מצב רוח. במקביל, ימים קריטיים יש תכונה אחת, אשר בהחלט לא מקום להפריע לבנות - תשוקה מינית מוגברת. ואכן, הלגלוג של הטבע - סקס רוצה, אבל זה בלתי אפשרי. יש תופעה כזו עם נערות בשל פליטות הורמונליות חזקות.

מיתוסים מקומיים נגד סקס בימים קריטיים 2

האם זה אפשרי לקיים יחסי מין במחזור הווסת? כמה רופאים, כל כך הרבה דעות.

מוסמך לסקרטים חלום לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ונכונים. רק זה לא הצדדים הטובים היחידים בעת עבודה.

בקרב הנשים יש כמה מיתוסים פופולריים הקשורים למין בימים קריטיים.

שיעורי אהבה מעוררים את הווסת. אם זה היה נכון, רוב הבנות, במראה הראשון של הדם, יהיה ברחה לא מאחורי כריות, אבל בחור בריא. 15 דקות של סקס - ושביל חודשי טרח. יחסי מין מגרה את מערכת המין, אך אינו משפיע על היעדר דם. בימים קריטיים, תחושות כואבות אחרי סקס הולכים וגדלים. סקס מפעיל את איברי הנקבה באברי המין, כולל הרחם, על דחייה רירית הרחם מהירה יותר, התורמת לשקע דם מהיר יותר. עובדה זו משפיעה על הפחתת תחושות כואבות אצל נשים במהלך האהבה. סקס במהלך הווסת דופק את המחזור. אין סיכוי גורם זה אינו משפיע על מחזור הווסת. עם "ריצוף" של הפלישה של "שטח זר" של הבחירה מהר יותר משאיר בנות, תוך מתכוונים לחזור בדיוק בזמן, לא קודם לא פחות. לא מחזור וסת יציב גרם לגורמים אחרים. נשים שונאות מין במהלך הווסת, הם רוצים ממתקים, צועקים על אדם שהיה מתכוונו בימים אלה. כמה נשים באמת קורות. שאר מחצית הרצון של קרבה מינית משופרת רק. ולא ממתקים, וממתקים לרסק את צמא המין עם הבלתי אפשרי האהוב שלך. לאחר יחסי מין, הווסת ללכת קרישי. במהלך הווסת שופעת בגוף של אישה לא יכול לקבל אנזימים - אנטי Aagulants אחראי על רוקדת הדם. לכן, קרישי הדם נוצרים בקרישי דם. למין תופעה זו אין מה לעשות.

מה שווה לחשוש מין עם וסת 3

עובדים רפואיים הם זהירים אם ניתן לקיים יחסי מין במהלך הווסת. חוות הדעת הכללית מתכנסת לעובדה כי עדיף להימנע מיחסי מין בימים אלה, ולקחת את עצמך בטוח יותר, לבריאות, אירועים: קרא את הספר, בקר בגן החיות, לצפות בטלוויזיה.

האם ניתן לסיים במהלך הווסת? אתה יכול לגלות על זה במאמר שלנו יותר על ידי הפניה.

מינוס של אהבה במהלך יש הרבה חודשיים.

זיהום זיהום. בימים רגילים, ערוץ צוואר הרחם נחסם על ידי הצטברות של ריר מיוחד, אשר נוצר מתוך ייצור של בלוטות מיוחדות. הריר מונע את הופעת ההדבקה באיברי המין הפנימי. במהלך הווסת אין מחסום אחד, צוואר הפרגים הוא ajar הופך להיות פגיע יותר. במהלך יחסי מין, אישה יכולה בקלות להידבק עם שותף מיני עם הזיהומים המסוכנים ביותר. אדם לא יכול להיות חשד להיות נושאת של פצעים חמורים. או להפך. בימים קריטיים, בנות מחריפות כמו: הרפס גניטלי, קיכלי. נוכחות של קונדום במהלך יחסי מין אינה מבטיחה בצורה מלאה, והאישה בקלות להדביק אדם. הדם הוא המדיום הטוב ביותר עבור סוכני סיבתיות של מחלות וזיהומים מין. סיכון של אנדומטריוזיס. במהלך יחסי מין, לחץ פנימי הוא גדל בשל הלחץ של שרירי הבטן וקיצוצים אינטנסיביים של הרחם. יש סכנה לזרוק את רחם הדם המיוצר בדם בחלל הבטן. הקצאות כי הם על חלל הרחם מורכב דם וירומטרטי. למצוא לתוך חלל הבטן, חלק של אנדומטריון מכסה את השחלות, שלפוחית ​​השתן, את הקירות של הצפק. עבודתם של האיברים הפנימיים מוטרדת, מחלה מסוכנת נולדת. את המראה של ציסטות, פוריות, ואפילו, את המראה של סרטן. נזק לקירות הרחם. במהלך החודש, פני השטח של הרחם מתנפחים, הופך להיות פגיע יותר. ביטויים סוערים של תשוקה יכולים לגרום נזק לרקמות רכות וכלי דם. תחושה של אי נוחות וגועל. נשים רבות, וגברים, לא מזהים מין בימים קריטיים, כפי שהם רואים את זה לא אסתטי ולא היגייני. בנות לא יכולות להירגע במלואן, ותחושה של אי-נוחות גורמת למספר רגעים: פחד מפני דעיכות, כאב, לחות שופעת עם צליל אופייני, ריח חזק ספציפי של הווסת. לכך, היא גורמת לדאוג לתגובת המאהב למראה הדימום שלה, או במהלך יחסי מין.

והתנ"ך הוא הפוך

אחת הסיבות לכך שאמות לא מאפשרות לאנשים הזן את "תושביו" במהלך הווסת, הם אמונות דתיות. בתנ"ך, בספר הברית הישנה בהחלט Natreat אסור להיות נאבק לאישה במהלך "ימי הטיהור שלה". כמה שירים מצביעים על הכרטיסייה שמרת מלאה בימים קריטיים. במקום פנטזיות ארוטיות כפור קרנל, בעלה ואשתו מוזמנים להחזיק זמן בהודעה ותפילה, וגיוס תהילים מופלאים. עם זאת, יפה שיעורים מעניינים ושימושיים.

חסידה על הגג 5

כמה נשים יש סקס במהלך הווסת, עם הרעיון כי בימים אלה לא להיכנס להריון. נערות ליווי בתל אביב

למרבה הצער, עבור חלקים מסוימים, תצטרך לוודא שזה לא תמיד כך. אם הנערה יש מחזור קצר קצר, הביוץ עשוי להתרחש במהלך הווסת, או מיד לאחר ימים קריטיים. אז הזדמנות להיכנס להריון גדל באופן משמעותי. עוד על אם אתה יכול להיכנס להריון במהלך הווסת לקרוא על הקישור.

יתרונות המין בימים קריטיים 6

רוב האנשים חושבים אם סקס במהלך הווסת, מובילים הרבה טיעונים חיוביים. נשים מושך "על מתוק" בימים קריטיים הם עושים להתמקד על היתרונות כי קבל במהלך סקס.

מצב נפשי עצביש ירידה, ביטוי טבוע של PMS. שיעורי אהבה מעוררים פליטות בדם הורמונלי הנאה שנקראה - אנדורפין. אנדורפין גורם לרגשות חיוביים, משפר את מצב הרוח ומעשים מרגיעים על מערכת העצבים. חיסול כאב. אנדורפין יפה כלי כואב. E מראה חוסם כאב, ולא נעים הכאב האופייני של הווסת הופך פחות מפורש.

כללי התנהגות למין עם וסת

האם ניתן לקיים יחסי מין עם הווסת - השאלה היא בודדת. באופן כללי, הרופאים לא מומלץ להתמכר בשמחה הבשרית בימי נשים.

אבל אם התשוקה תקפה זוג ואת הרצון של קרבה עולה על כל אמון, יחסי מין אפשרי. כדי למנוע השלכות לא נעימות ומסוכנות, שותף צריך לנקוט אמצעי זהירות:

גבר ואישה חייבים בהחלט לעקוב אחר כללי היגיינה. כמו לפני Sotimi, TA ואחרי, אתה צריך להתקלח ולשטוף את הסקרים ביסודיות. חשוב לבחור מקום לקיים יחסי מין. מיטה וספה הם מיטה נוחה, אבל הפחד משינה את פני השטח עם חמורים, יביאו כמה רגשות של תחושת אי נוחות של אי נוחות. הם צריכים לשאת מגבונים רטובים, cylints, מגבות. במקרה זה, סקס במקלחת או בחדר האמבטיה משמש כאפשרות אידיאלית. זמינות מים מבטיחה איכות היגיינה אישית. אבל גם, לא לשכוח אבטחה. בחירת דם על הרצפה משמשת אמצעי מעורר הזזה. לאחר פגע בגרון של ריר, שותפים עשויים להיות לגייס בטעות, משלמים רחוק מן תנוחה ארוטית. Romashka douching. לפני יחסי מין במהלך הווסת, הרופאים ממליצים לנשים לבלות עשבי תיבול. בדרך כלל להשתמש קלנדולה או קמומיל. צמחים טיפוליים יש נכס אנטיבקטריאלי. אבל לא להסתבך גם ב השלכה. המקום עם שחרורו של reels remedy microflora של הרחם, אשר תורם להיווצרות של פטריות, חיסול קיכלי. במהלך הווסת, אין צורך להתמודד עם מין גס קשים. החדירה צריכה להיות רכה ומסודרת. חיכוך מהיר מוגזם יכול לעורר דימום שופע וכאב חמור. סקס של בעלי חיים עדיף לעזוב מאוחר יותר, ו "ימי חול אדום" להקדיש ליטוף עדין חושני, חיבוקים חמים ומין מסודר. השתמש בקונדום במהלך יחסי מין. זה לא רק על הריון אפשרי.

בישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר המילה באה לעבודה בסוכנות הליווי. הגברים המקומיים בעלי הנורמות הרוחניות הגבוהות ביותר. בהחלט כולם מבינים שבתורם, האסיקיטן לא היה מלווה את הלקוח באירוע, מספק ראיון ודגם ליווי של מחלקת ה- VIP הופך לסימן של המצב.

בחירת דם משמשת מדיום מועיל למראה של חיידקים שונים. אל תשכח על עובדה זו ולהשתמש קונדומים בכל פעם לחסל את האפשרות של זיהום זיהומיות. חדר אפל יאפשר לאישה להירגע יותר ולהסתיר מבוכה כאשר טיפות הדם מופיעות. קבלת פנים אבל - שפי לפני Sotimi תסייע להסיר עוויתות כאב, מתן בריאות טובה לאישה ואווירה חיובית לאדם.

כאשר המין הוא contraindication8

סקס במהלך הווסת אין הרבה יותר קידום מכירות נקבה. ימים קריטיים הוא רציני תחשוב על התנזרות לתקופה קצרה של זמן. במיוחד התווית כיתות באהבה עם אינדיקטורים כאלה:

הראשון 2-3 ימים של הווסת. כאב חזק ודימום שפע. זמינות של פתולוגיה ומחלות של נשים אחרות. מצב רוח רע, לא טוב. הפרת פונקציה הווסת - לסרב לסרב בימים אלה.

זה לא שווה להמשיך עם גבר ולהסכים למין, אם אישה היא לא בריאה ואת הגישה אין תענוגות נאותים. והנשים הנלהבות והמזגיות אינן צריכות לדרוש קרבה מגברים ועד הווסת, אם הוא סובל לווין ועמעום, ובכל זאת מסרב לתקשר.

אינטימיות סקסית מוצקה "כן" 9

אם זוג מתייחס זה לזה עם חרדה ולא חלק אחד מהשני, וממיטה, ולא לרגע, ויש לי בריאות מעולה, IM אתה יכול לקיים יחסי מין עם הווסת עם כל הכללים של היגיינה.

ימים קריטיים ישמשו סיבה גדולה להפגין יכולות בתחום מין אוראלי ומין אנאלי. חלקים גופים רמקולים בתפקידים הראשיים עם ליטוף כאלה אין קשר עם איברי המין של אישה, והם בטוחים לחלוטין, ואפילו שימושי. השיטה הלא מסורתית של לאהוב תעשה מגוון של חיי מין, יזהיר מתסיים וחוויות עודף, ואי אפשרי איברי המין מחלות.

האם זה אפשרי לקיים יחסי מין במחזור הווסת? למה לא! אם אין התוויות נגד, שותפים יכולים לתת זה לזה את שמחת הקרבה ואת הנאה הבשרים בימים אלה.

מה הם הסיכונים במהלך מין לאחר הווסת, קרא עוד.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס במהלך הווסת אין התוויות נגד (אם הגינקולוג לא אמר את ההפך). אז לא להכחיש את עצמך בקרבה אינטימית אפילו בימים קריטיים. הדרך האופטימלית ביותר שיאפשרו לא לדאוג לצד היגייני של השאלה - סקס במקלחת. אגב, זוהי אופציה מצוינת לחדירה אנאלי. אבל גם במהלך הווסת, אין צורך לסרב למניעת אמצעי מניעה - בתיאוריה, התפיסה אפשרית גם בתקופה זו. לכן, ללכת קונדומים, כפי שאתה מבין אחד את השני ולארגן סקס קסום קל במקלחת!

Просмотров: 1450 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar