Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

03:02
האם יש סקס לאחר גירושין: הכללים העיקריים לפגישות עם לשעבר

על פי מחקר שנערך לאחרונה, לא משנה מה 4, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, קיטור גרוש ממשיך לשמור על קשר מין קבוע. סקס לאחר גירושין - הנושא שאליו הוא לא יפה שנותר אדיש.

התוכן של המאמר

1 כללי מין עיקריים עם לשעבר 2 פלוס של מין לאחר גירושין 3 מינוסים של פגישות אינטימיות עם בן זוג לשעבר

סרטים, תוכניות טלוויזיה וספרים מעוררים לנו כי זהו מאה אחוז בדרך כלל: סצנות עם זוג גרוש, אשר רגע התאחדו תרגילים נלהבים עם אהבה, נמצאים לעתים קרובות מאוד. וזה בכלל לא מפתיע, כי דברים אינטימיים נמצאים בין בני זוג לשעבר להוסיף איך אנחנו רגילים לקרוא, לפחות מה העלילה כי תככים זה לא מספיק עבור כמעט כולם בחיי היומיום. כמה פעמים זה קורה בחיים האמיתיים? אם סקס עם שותף לשעבר הוא כל כך טוב, כפי שהוא הפך, מוצג בספרות ובקולנוע?

למעשה, הכל תלוי שלך, כמו רבים חושבים, רעיונות אישיים ואמונות. סקס לשעבר לשעבר עבור מאה אחוז כנראה, אבל במקום שאתה החלטת ללכת על שלב זה, אתה צריך לקחת בחשבון איך אנשים משמשים להביע, כמה ניואנסים מקל רגיל, אבל, כמו לנו, זה רגילים לקרוא את הכללים הנכונים.

יחסי מין עיקריים עם לשעבר

מקום אישי

אתה כבר לא זוג. כפי שהוא צריך, רוב הדברים שהיו נורמליים עבור מערכת היחסים שלך מוקדם יותר, עכשיו הפכו, איך כולם אומללים, לא מקובל. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה פוגש רק כדי לקיים יחסי מין, וזה לא צריך ללכת לתאריכים ארוכים. כרגע, בשבילך מאה אחוז, אין צורך להישאר ביחד לכל הלילות, יחד כדי לבזבז פנאי או לטפל בכל ארוחת ערב.

ואולי אפילו לא צריך להיות טעון כי, חוץ מזה, להחזיק את העבר ארוך מאוד - זה אומר לא להתפתח.אבל במקום שאתה רגיל מאוד למין עם לשעבר אתה לא רוצה להוציא אותו מהחיים שלך, אתה עלול להיות קשה לשרוד את הפסקתו הבלתי צפויה של הפגישות שלך. זכור כי החיים ממשיך, ואתה בהחלט תפגוש מישהו החוזר לנוחות החיים שלך ואת הרגשות הקלוריט.

היעדר ציפיות שגויות

אתה חייב רק לחשוב על זה, כי ביניכם לבין בן הזוג לשעבר שלך שום דבר לא יהיה כמו קודם, ואתה עכשיו ברמה שונה לחלוטין של מערכת יחסים. הדברים האלה הם זמניים, אין להם המשך, הם לא יהפכו למשהו יותר, סביר להניח, תימשך זמן רב. (באופן טבעי, אין חריגים לכללים, אבל אנחנו מדברים על ההתפתחויות האפשריות יותר).

נסו תמיד להזכיר לעצמך כי המטרה העיקרית של האינטראקציה שלך עם השותף לשעבר היא לקבל התענופה וחושית פריקה. לא, באופן כללי, זה שווה את התקווה להחזיר דברים עם סקס - זה לא סביר לעבוד.

ולא, במקום זאת, עדיין יש לך רגשות מסיביים והתקשרות חושניות לבן הזוג לשעבר, כדי לשמור על קשר אינטימי איתו - לא רעיון מצוין מאוד. ובכל זאת, סקס הוא אינטימיות, גם אם הוא, באופן כללי, קורה בין אנשים שאינם עוד יחד. אהבה שיורית יכולה גם לשחק איתך בדיחה אכזרית, כך עדיף להגן על הנפש שלך ולהגן על עצמך מפני מתח מוגזם.

סקס לא אהבה

לא משנה כמה סוף סוף רצה להאמין במחזור, לא בכל התגלמות, סקס הוא ביטוי של רגשות כנים ועמוקים ביותר. זה פשוט הכרחי, בסופו של דבר, לקחת. כולם ברורים כי לא שותף לשעבר שלך יכיל להמשיך לתמוך במקרים מיניים איתך, זה בכלל לא אומר שהוא עדיין אוהב אותך ומקל יותר משהו יותר.

אז נסו לא לשכב את הקרבה שלך משמעות קדושה. נסו להגדיר את עצמך מבחינה מוסרית לעובדה כי העניינים הנוכחיים שלך מחוברים רק עם סקס. אין לשמור על קשר חושני לאדם זה. אושר רגשות חיוביים כי אתה חווה נגרמות רק על ידי הנאה פיזית, ולא קשר נפשית.

מְנִיעַת הֵרָיוֹן

אמצעי מניעה יש צורך במידה רבה. כן, במקרה זה, אנחנו מדברים על אדם שאיתו היית יחד במשך זמן רב, אבל זה לא סיבה לזחול. אפילו בנישואין היית עוסקת במין לא מוגן והיו משוכנעים 100% שהשותף הוא בריא, עכשיו המצב השתנה.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, זה ידגיש את המיקום ויאוסף חברה נפלאה.

אולי העובדה כי בהתחלה אתה לא יכול להיות משוכנע כי ההצעה בעבר שלך היא לא ביחסים אינטימיים עם מישהו אחר.

בנוסף, הסיכון של הריון בלתי הולם הוא ייעוץ, ובמקרה זה אתה במיוחד כדי להבטיח כי אסור למנוע. השתמש קונדומים, אפילו לשיטות אחרות אמצעי מניעה.

כֵּנוּת.

כנות ופתיחות - הבסיס הוא לפחות כמה, כמו הרבה מייעוץ אמריקאי, אינטראקציה בין אישית. למרות העובדה כי השותף שלך השתלב, אתה, כמו קודם, צריך גם להישאר פרנק מאוד בתקשורת. יש צורך לייעד נכון את הגבולות שלך ואת הקול, למה אתה ממשיך לתמוך בתקשורת אינטימית.

רוסית שאינם פנסים ומידע שגוי זרקו שיקול דעת שגוי כי למעשה ליווי הוא משהו, עם בושה, הוא מה שאתה צריך להזיז. רק לעתים רחוקות שמבין כי לשירות הליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

בעיקר כי שניכם מבינים את המצב והיה לך רעיון לא מתוחכם של מה שקורה ביניכם.

פלוס של סקס לאחר גירושין2

שמירה על ליבידו

זה לא סוד כי פעילות מינית טובה לבריאות. על רקע הלחץ מ קרע, הרצון יכול לדעוך, וזה יהיה קשה מאוחר יותר לחזור. אתה ולא אתה, ואת השותף שלך מוכנים להמשיך לשמור על כמה הם חושבים, הקימה חיים אינטימיים יחד, זה יעזור לזה קל יותר לשרוד גירושין ללא נזק לליבידו.

שותף מעובדים

במקרה כאשר אתה מזניח אמצעי מניעה ומעדיפים סקס ללא הגנה, או קטע את יחסי מין לכאורה, את הסיכון, כפי שרובנו מתייעצים, הוא בהכרח יותר ויותר גדל. במקום שלא מתכננים ילדים, תורו כזה של אירועים יהיו מאוד, כפי שאומרים מאיתנו לבד, יום לא נעים כאשר הוא התרברב.אבל עכשיו המצב הוא רציני יותר כי חווית הפסקה. מדי כדי ברזל כי הריון אקראי מן השותף לשעבר לאחר הגירושין יביא לך הרבה צרות. אתה גדול מכיר את גופו של זה, יש לך מושג שכל אחד מכם אוהב או לא אוהב במין. אולי במהלך הנישואין בחיים האינטימיים שלך אפילו פיתחו הרגלים מסוימים ושגרה כי שניהם מתאימים.

במילים אחרות, פגישה עם לשעבר, אתה לא לחשוף את עצמך לחץ עודף הקשורים אינטראקציה מינית עם אדם לא מוכר. חיי המין שלך נראה להישאר ללא שינוי, ולא גם היא גם מתאים לך, למה לא להמשיך?

חוסר בדידות

לאחר שבירת אנשים מעת לעת, קשה לדבר לבד עם זה. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה ברגעים כאלה, אני אף פעם לא רוצה להרגיש תמיכה וחמימות אנושית - אפילו יותר מאשר קרוב לך עבר שותף. לכן, הקרבה לאחר הגירושין היא דרך טובה להיות נשלט בינוני עם סתירות פנימיות ותסיסה.

חסרונות של פגישות אינטימיות עם לשעבר spouse33

רוצה לחזור

הקפד אפילו יותר קל, הוא הפך, כדי לשרוד גירושין מ -100% להתרחק מהשותף לשעבר ולמזער את כל אנשי הקשר עם אדם זה. אז, לשים את זה בעדינות, nosa הוא noshe. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ממשיך לתמוך, קוק הוא הרבה מחשבה, כל קשר עם בן הזוג לשעבר, אתה מסתכן הרחבת החוויות הרוחניות שלך. בפרט, ולא במקרה, בסופו של דבר, חששות סקס, אשר כדי לדבר מעורר פליטה חזקה של הורמונים והלם רגשי.

כפי שהוזכר לעיל, סקס הוא כל כך או שונה מביא יחד אנשים כי במצב שלך הם גם לא על כל יד. מאה אחוזים עשויים להיות שאחרי תחושה שוב אינטימיות עם בן זוג, מישהו ממך יכול שוב רגשות אמיצים, וזה יוביל לניסיונות לחזור.

הריון אפשרי

זה אולי אחד היתרונות העיקריים של הקרבה לבן הזוג לשעבר. אתה לא צריך, בסופו של דבר, להתרגל איך אנשים משמשים להביע אדם חדש וללמד את הצרכים שלו ואת הרצונות; אין צורך זמן רב לקרוא על עצמך. אתה ואת בן הזוג העבר שלך עשוי להיות מודע לכל דבר אחד על השני, כל או למעשה.

אז לחזור: קונדומים - שלך, כפי שכולם יודעים, עוזרים הכרחיים לפגישות עם לשעבר.

הפסקת יחסים חדה

אפילו במקום סקס עם בן זוג לשעבר באמת באמת אוהב את זה, הוא יסתיים בעוד רגע, ואתה צריך לחשוב עליו. שניהם הגיע הזמן לארגן איך כולם מובנים, החיים האחרונים, ואפילו במקום שאתה לא ממהר להיכנס לדברים חדשים, בעוד אחד מכם, לשים את זה בעדינות, ימצא אדם אחר. זה 100% נורמלי.זכור כי אתה ואת בן הזוג הקודם שלך ברגע יסדר את החיים החדשים שלך. ולא אחד מכם מתחיל, ולכן, לעשות את זה קודם, זה לא שווה את זה כדי להפריע. עצמי, לכבד את הרצון ואת המקום האישי של אחד את השני.ריאליזם והערכה בריאה - דברים הדרושים למין לאחר גירושין.

שירותי ליווי

Просмотров: 563 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar