Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

04:00
עיסוי דבש אחרי העבודה

נערות ליווי בהרצליה

גברים רגילים להירגע ככל האפשר לאחר יום העבודה, לקבל רגשות ותחושות נעימות, בגלל זה ישירות תלוי באיכות העבודה ואת מצב רוח טוב. אם אתה רוצה לעשות הפתעה עבור האיש שלך ולתת תחושות חריגות עם נהלים מרגיעים, מעדיפים את עיסוי הדבש דווקא. עבור כמה גברים, זה אולי נראה יוצא דופן וחסרי תועלת, כי לעתים קרובות, הוא משמש בלעדי בנות חולם על עור חלק ורגליים מפוארות. אבל אתה יכול גם להקצות גברים שאוהבים את המניפולציה הזאת כי זה תורם להסרת עייפות, נותן תחושות חדשות ורגשות נעים, במיוחד אחרי יום העבודה. להביא אדם ככל האפשר, תחושות חיוביות רבות ורגשות נעים, מנסים להתכונן ככל האפשר לנוהל זה, ליצור אווירה נעימה ואווירה נינוחה, להבין את המצב שאליו לא נטש את האדם שלך. זה לא קשה לעשות את זה, העיקר הוא להאמין שזה באמת צריך את זה.

איך הליך עיסוי הדבש

קודם כל, אתה צריך להכין את האיש שלך כי ההליך הוא די ספציפי וכי זה יוכל להתקרב לטעם של כל נציגי הזכר. הקפד להתאים אותו לעבודה ולהציע מקלחת חמה שתסיר את כל שלילי שנצבר ליום. בשלב זה, עליך להכין שפשוף מיוחד, אשר מורכב מותק מותקן ושמנים אתריים שונים שיוצר תחושות חיוביות עוד יותר. ניתן לתעדף את הנפט החיוני של מנדרין או כתום, כי הם מכוונים כלפי טיהור של הנקבוביות ואת חיסול העייפות, כולל הזכר.

זכור כי ללא נוכחות של שמנים אתריים, ההשפעה של הנוהל יכול מעט לאבד השפעה חיובית, כך נוכחותם פשוט הכרחי. אחרי שאדם יוצא מהנשמה, גופו יהיה חם ומתאים לחלוטין להשפעה. עיסוי דבש יכול להיעשות בכל הגוף של הגוף, החל ברגליים, עולה וחביב בטן. אין טכניקה מסוימת עבור עיסוי כזה, אבל רצוי להחיל דבש על הגוף עם כתמים קטנים, גרימת אדמומיות של העור יהיה נצפתה. חשוב מאוד להוציא שטח שיער מיותר בגוף של גבר, כי ההליך יכול להתפתח בבלתי נעים. המקום האופטימלי ביותר עבור עיסוי דבש הוא בדיוק הגב ואת הבטן.

איך להשיג הרבה... איך ארוטי...

אם אתה לא יכול להתמודד עם מניפולציה כזו, אתה יכול לשרוף אדם על הליך עיסוי למומחה, אבל במקרה זה, תחושות חיובי שלו יכול להיות ספק רב. הרבה יותר מהנה אם עיסוי מבצע בחורה או אישה אהובה. כתוצאה מכך, אדם בהחלט יבין שהוא אוהב ורצוי עבור הילדה כדי לקחת את תשומת הלב שלו מבטא טיפול. כל עיסוי, כולל דבש, יביא תחושות נעימות מאוד רגשות חיוביים, ומאפשר לך ליהנות בכל דקה עם הגברת. לפני שתמשיך לנוהל עיסוי, אתה צריך:

  • התכונן לגברים מחדר האמבטיה החם או מקלחת.
  • מותק דבש.
  • בחר שמנים אתריים, כולל מנדרינית, אשכולית, שמן ג'וניפר, ברוש.
  • מערבבים את כל המרכיבים עם מסה הומוגנית.
  • מוסרית להכין אדם להרגיש תחושות חריגות.
  • Просмотров: 688 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar