Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

10:32
7 טיפים, איך לעסוק בכל פעם סקס מצוין

סקס הוא נהדר, ושימוש במין אתה יכול לבטא את אהבת השותפים זה לזה ופשוט ליהנות. וכמובן, אני רוצה סקס בכל פעם שהבאת הרבה הנאה ככל האפשר כדי בדיוק כמו בסרטים (ורומנטית, ואלה שהם פרנק יותר) אל הכוכבים בעיניים ..

התוכן של המאמר

1 7 טיפים למין מצוין

כוכבים בעיניים, כמובן, הם לעתים קרובות יותר, כי אתה בתשוקה רשרוש נשאב מהמיטה. אבל בכל פעם שאתה יכול לקבל סקס מעולה.

לספק חלומות אישיים בישראל רק כאשר אתה אישה ארוטית מ בלארוס. העבודה בישראל תוכל פנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 5600 יורו.

מה נדרש לזה? בצע כמה עצות די פשוט.

7 טיפים Sex7 מעולה

שכח את כל מה שמוצג בסרטים

שוב: הן רומנטיות וארוטיות.

למה? כי האתגר של הקולנוע - קודם כל, ליצור תמונה אשר הצופה ירצה לראות על המסך, ועל מה הוא ייתן את יוצרי הסרט. לכן, מין הן בסרטים רומנטיים והן בפורנו שונה מאוד מהמציאות, ולקחת אותו כבסיס, כמדריך "איך לקיים יחסי מין בחיים האמיתיים" - לא הצעד הסביר ביותר בעולם.

לדוגמה, בחייו של בחורה, רק לעתים רחוקות צועקים על ידי בורגונדי מן הקשר הראשון של חבר עם הנרתיק כמו פורנו. ובחיים יש מצבים מביכים כמו "והיכן הקונדום?"ו" ואיפה לילדים מרפקים וברכיים?"מה לא קורה בחצי עדין-אחד סצנות אינטימיות בסרטים רומנטיים.

סקס רומנטיקה בחיים - היא שונה לחלוטין. זה לעתים קרובות יותר על האינטימיות של הרגע, על מיומנות של שותפים לקחת אחד את השני בכל צורה ומצב, ועל היכולת לשמוע אחד את השני.

ובמקום לקחת קצת פעולה (נניח, לפעול במיטה קשה מאוד), כי "ראיתי בסרט" - עדיף לפתוח את הפה שלך ולבקש שותף אם הוא רוצה אינטראקציה כזו עכשיו. זוהי דבריו של השותף שלך, תגובתו למגע שלך ויוזמות - המקור הטוב ביותר והאמין ביותר של מידע, לא סרט שהמנהל הוסר על סמך הרעיונות שלו על הרווח היפה, המיני והרווחי.

זכור, סקס הוא לא רק יחסי מין.

לפריט זה יש שני פרשנויות.

ראשית, סקס הוא לא רק החדירה של הפין בנרתיק או פי הטבעת. לדוגמה, אוננות הדדית היא גם סקס. פינוקים, חיכוך הדדי על חברו - זה סקס. אוראלי ליטוף - סקס. ללטף אחד את השני עם צעצועי מין - גם סקס. כל אינטראקציה שבה אתה מקבל הנאה מינית היא סקס, אז לא להתמקד באופן בלעדי על חיכוך באברי המין.

שנית, סקס הוא לא רק גירוי של גופים זה לזה כדי לקבל פריקה מינית. זה עדיין כל מה שמביא אותך לזה. אלה נשיקות, נוגע, חיבוקים, מחמאות, מצב רוח אטמוספרי, שובב, שיחות מלוכלכות, ציפייה "אנו בקרוב למצוא את עצמך במיטה, אלוהים, איך אני רוצה את זה". כולל זה יוצר את ההרגשה הבהירה ביותר, בלתי נשכחת של סקס, כך - להתענג על תחושת הקדמה, ציפייה.

מודע, אחרי הכל, היה לך כזה שאתה הולך הביתה עם אדם שאתה רוצה כך הרגליים ייחתכו, ואתה היכו אותך מן חוסר סבלנות להישאר איתו לבד? זכור איזה רגשות בהירים, מרגשים? זהו גם מרכיב חשוב של מין בלתי נשכח.

סוזיור של הטכנאי של הקדמה.

מבחינה טכנית, המונח "הקדמה" - הוא מאוד. כי זה מרמז כמו סקס הוא בעיקר החדירה של הפין הנרתיק, וכל דבר אחר הוא רק הקדמה שאינה זו.

זה לא נכון, ממה שנחשב עם הקדמה - נשיקות, חיבוקים, ליטוף עם אצבעות או פה - אתה יכול גם ליהנות, זה אינטראקציה מינית מלאה, ולא אפריטיף משני לפני המנה העיקרית.

לכן ראוי לשים יותר תשומת לב לזה. אם אתה לא מרגיש ביטחון גדול בעצמך על הכישורים שלך נשיקות, ללטף את האצבעות שלך או ליטוף אוראלי - לזיין את המיומנויות האלה טוב יותר!

ואם אתה יודע את זה מן המגע שלך עם שותף, האצבעות שלנו על הרגליים מן הנאה ... כבר שווה את זה יותר תשומת לב! יותר נשיקות, חיבוקים, נוגע, ללטף, בסופו של דבר, זה יעשה סקס הרבה יותר רגיש יותר רגיש. ואתה יכול גם להוסיף טכניקות חדשות יותר מעניינות.

שירות ליווי בישראל יעיל. מספר, קונים הם בחורים משגשגים במיוחד רוצה להסתכל לטובה בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם גברת בהירה. הרווחים הזו מספיק, על מנת לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

מה דעתך על עיסוי ארוטי של הרגליים או מציצה ואקום?

להרגיש בטוחים ללא בגדים.

עם הסתברות של 95% של השותף שלך או שותף עמוק ויולט, יש לך משהו על קפלים נוספים. סביר להניח, הוא עכשיו באופן כללי מסוגל חלש לחשוב, יש לו מוח במקום אחר מחסנית. אם הגעת למיטה, ואפילו יותר כך - אם אתה לא בפעם הראשונה בו, זה אומר שיש לך מספיק קובץ מצורף בשבילו, וזה לא מחפש פגמים בגוף שלך. לכן, לא לחנוק, להירגע, וליהנות.

ככל שאתה מרגיש יותר נוח ורגוע לך להרגיש את עצמך בגוף שלך - יותר נחמד לעשות אהבה, כי סקס הוא בפועל הגוף ביותר שאתה יכול לחשוב על זה, אם כי? וכדי להרגיש טוב יותר בגוף שלך - לנסות פשוט להסתכל על עצמך במראה ללא בגדים ולדבר עם עצמך מחמאות כדי להתרגל תמונה עירומה שלך אוהב את זה.

למד לאונן.

לשם מה זה? ראשית, כדי להרגיש בטוחים יותר עם הגוף שלך ואת המיניות שלך.

אוננות ומתחזקת ממנו, אתה מחזקת את הקשר "מין, השפעה מינית - הנאה ותחושות נעימות", כלומר, תהיה לך קל יותר לעורר ולחוות אורגזמה במהלך אינטראקציות מיניות עם בן זוג (אגב, יש מחקר רשמו את הדינמיקה החיובית של המזג המיני ואת הרצון לעשות אהבה באנשים שלעתים קרובות אוננות).

שנית, כדי להבין טוב יותר איך אתה אוהב. מה בדיוק מגע לגרום לך להרגיש הנאה? מה תנוחות נוחות יותר עבורך? איזה מהווה קל יותר להגיע לאורגזמה? מה אתה אוהב את מה שאתה מרגש אותך? תחת מה שאתה אונן או מה אתה fantasize כאשר אתה עושה את זה? על כל השאלות האלה, התשובה מסייעת למצוא אוננות.

שלישית, אוננות מסייעת לפתוח אופקים חדשים. לדוגמה, בחיפוש אחר פורנו וידאו לאוננות (רוב כל אוננות תחת פורנו, כפי שאתה מבין, אם כי יש יוצאים מן הכלל) אתה יכול למצוא משהו לא צפוי. קבל דמיון ארוטי חדש, להרים רעיון חדש על מה שאתה רוצה ליישם בחיי מין. גדול?

עודף על אורגזמות של נשים.

לא משנה את הרצפה שלך: יותר טוב אתה מבין את המבנה של הגוף (שלך או שותף) - גבוה יותר סיכוי של סקס מגניב.

לדוגמה, זה שימושי לדעת מדוע אישה נהנתה מין אנאלי, כמו קומפלקס הנרתיק שלה הוא מסודר (זה שם מודרני יותר מאשר רק "קליטוריס", כי הדגדגן כעורר הוא יותר ויותר קשה לחשוב על זה) אילו אזורי תגובה ביותר לחיבה, כי במהלך המין הוא נורמלי, ומה זה שווה ערני.

אם אתה ילדה, זה יעזור לך להרגיש בטוח יותר ומניע שותף איך לתת לך הנאה. ואם אתה בחור, אז הזהיר - זה אומר חמושים, ומידע זה יעזור לך להיות מאהב מדהים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

לא למהר במין עם חדירה.

חלקית נושא זה כבר נגוע לעיל. תחשוב על מה: יותר הנערה מתרגשת - החדירה תהיה יותר נעימה, וקל יותר יהיה בהצטיינות! ואת האורגזמה החבר 'ה יהיה גם מהר יותר ובהיר יותר. אז לא למהר, להתענג כל רגע, כל מגע, להתמקד השותף ועל מה שקורה בינך, ואז המין שלך יהיה מדהים.

Просмотров: 298 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar